جاستين و سلنا گومز
نوشته شده توسط : merry

اينجا رو لب هاي سلي چقدر خوشگل شده

 




:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 263
|
تعداد امتیازدهندگان : 80
|
مجموع امتیاز : 80
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
الهام جون در تاریخ : 1391/9/25/6 - - گفته است :
تف تو صورت این جاستین با اون قیافه ی میمونیش اه اه اه با اون خال های مسخرش ادم چندشش میشه همچین موجودی رو ببینه با اون صداش شبیه عر عر خر می مونه این شالا بمیره میرم سر قبرش تولد میگیرم عوضی اه ارزش نداره ادام خودش رو خسته کنه یک تف بندازه بش اصلا همین الان هم که دارم بش فش می دم از سرش هم زیادیه

/weblog/file/img/m.jpg
الهام جون در تاریخ : 1391/9/25/6 - - گفته است :
خاک تو سر این جاستین هر چی بد بختیه زیر سر این گوه من نمی دونم توی این میمون وجدانن گی پیدا کردید هان نه قیافه نه هیکل نه صدا قر باغه اه اه اه وقتی این قیافه ی نحسش رو میبینم حد اقل 20 بار استفراغ می کنم

/commenting/avatars/avatar16.jpg
اناهیتا در تاریخ : 1389/10/20/1 - - گفته است :
سلنا جای مادربزرگ جاستین هست دلم می خواد با دوتا دستام خفش کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: